Náš servis nabízí nejen servis vozů Mitsubishi, Subaru a Daihatsu, ale také ostatních značek. Máme pro zákazníky technické zázemí o rozměrech 450 m². Všechny zakázky se snažíme řešit k největší spokojenosti zákazníka a to jak ze stránky časové, tak finanční. Na základě dohody zařídíme vyzvednutí a po opravě přistavení vozu na určeném místě.
Dále nabízíme:
- montáž nezávislého topení WEBASTO do osobních vozidel
- diagnostiku topení WEBASTO
- přestavby, diagnostika a revize LPG LOVATO, LANDI RENZO
- přestavby vozidel na N85 Ethanol se zápisem do velkého technického průkazu (1-8 válců)
- veškeré mechanické práce
- opravy elektroinstalace
- montáže autorádií
- diagnostiku elektronických částí
- originálni Subaru diagnostika
- originální diagnostika Mitsubishi
- všeobecná diagnostika Atal, HELLA GUTMANN
- diagnostika VAG COM
- kontrolu a plnění klimatizací
- dezinfekce klimatizace pomocí aircomatic III s ozónovým generátorem
- obrábění brzdových kotoučů přímo na voze (stáčečka kotoučů)
- laserová geometrie náprav
- lakýrnické práce
- klempířské práce
- mytí vozu
- přípravu vozu na STK,emise
- výměnu čelních skel
- seřízení světel
- odtahovou službu
Dovoz aut z EU
Nezávislý servis všech značek osobních a dodávkových vozidel
Bloková výjimka § 3 odst.1 zákona c.143/2001 Sb. Společně novelou z poloviny roku 2010.
Rádi bychom vás informovali o faktech této výjimky týkající se servisu motorových vozidel, která je v platnosti od 1.11.2004. Zde jsou skutečnosti a jejich význam pro nezávislý autoservis.
Může nezávislý autoservis opravovat vozy v záruce a může při tom použít náhradní díly od jiného dodavatele než je výrobce vozidla?
Výrobce vozidla může podmínit platnost záruky tím, že nedojde k zásahu do vozidla neodborně provedenou opravou nebo údržbou.Nesmí však podmiňovat platnost záruky (a to i nadstandardní) tím, že veškeré opravy a údržba v záruce budou prováděny jen v autorizovaných opravnách, protože by tím podstatně omezoval soutěž na trhu oprav automobilů. Řádně provedená oprava nebo údržba v neautorizovaném servisu proto nemůže mít vliv na platnost záruky výrobce. Břemeno dokazování o provádění nekvalitní údržby a použití nekvalitních dílů je na straně autorizovaného servisu. Výjimku tvoří vozidla, která jsou v majetku leasingových společností, kde proces oprav může být upraven leasingovou smlouvou, smlouvou o operativním leasingu apod.
Výrobce vozidla může vyžadovat použití originálních náhradních dílů pro záruční opravy (reklamace), ne však pro opravy a údržbu vozidla v průběhu záruční doby, které platí majitel vozidla.Při takové opravě,údržbě lze proto použít i jiný než výrobcem dodaný náhradní díl,aniž by tím byla dotčena platnost záruky (s výjimkou případu,kdy by byla následná vada způsobená vadou takového dílu).