Testovaný Outlander PHEV je plug-in hybridní rodinné SUV velikostně srovnatelné například se Škodou Kodiaq, které se umí chovat jako plnohodnotný elektromobil, ale díky přítomnosti spalovacího motoru zvládne i dálkové cesty.

Baterie má kapacitu 13,8 kWh a je uložena v podlaze mezi přední a zadní nápravou. Outlanderu umožňuje urazit dle homologace čistě na elektřinu až 54 km, což je více než slušná hodnota například pro každodenní dojíždění do práce.

Outlander je stálou čtyřkolkou, a to díky tomu, že na každé nápravě pracuje jeden elektromotor. Přední má nejvyšší výkon 60 kW a točivý moment 137 Nm, zadní 70 kW, resp. 195 Nm. Outlander je tedy velice svižným elektromobilem.

Nejvyšší rychlost v elektrorežimu je 135 km/h. Při potřebě tuto hranici přesáhnout – anebo v nižších rychlostech při stlačení pedálu plynu blíže k podlaze – začne elektromotorům pomáhat spalovací motor. Ale o něm až za moment.

Baterie má kapacitu 13,8 kWh a je uložena v podlaze mezi přední a zadní nápravou. Outlanderu umožňuje urazit dle homologace čistě na elektřinu až 54 km, což je více než slušná hodnota například pro každodenní dojíždění do práce.

About Post Author


0 komentářů

Napsat komentář

Avatar placeholder

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *